Hi-Fi svět

Web převážně vážně nejen o zesilovačích a počítačích.

L

Nejnovější

Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení
 

 

Úvod

Kolem 3D Eagle jsem toho již napsal dost, články byly poplatné době, možnosti výpočetní technice. V článku Jak na 3D Eagle, animace jsem popisoval možnosti animace, ale také řadu problémů s ní spojených.

 

Řešení

Nebudu tedy opakovat text již napsaný v článku Jak na 3D Eagle, animace, ale soustředím se pouze na možnosti dnešní doby.

 

Jak se nedařilo renderovat dnes přesně před 5 roky automaticky, tak dnešní možnosti jsou někde jinde, výkonnější počítač a co hlavně, program se nezastavuje neznámo kde a proč. Proto zobrazím jenom soubor INI, kde jsem zvolil velikost renderovaného obrazu 720x400, počet renderovaných snímků 36 s krokováním 360°/36, se směrem otáčení od sebe.  

 

Library_Path="c:\EAGLE-5.8.0\ulp\Eagle3D\povray" 

 

[720x400, 16:9, AA 0.3]

Width=720

Height=400

Antialias=On

Antialias_Threshold=0.3 

 

Initial_Frame = 1

Final_Frame = 36

Initial_Clock = 36

Final_Clock = 1  

 

Cyclic_Animation=on

Pause_when_Done=off

 

 

 

Zdroj: Elcad, Eagle 3D, Pov Ray

 

Diskuse 

 

Články s podobnou tématikou

Jak na 3D Eagle

Jak na 3D Eagle podruhé

Jak na 3D Eagle, animace

Jak na 3D Eagle počtvrté

Jak na 3D Eagle popáté, animace podruhé

 

 

L

Nejnovější

Copyright © 2024 Hi-FI svět. Všechna práva vyhrazena.
Joomla! je svobodný software vydaný pod licencí GNU General Public License.

B

Hi-Fi svět - ISSN 1803-733X

Stránky vydává Bohumil Federmann, Kunovice 7, 75644 Loučka, Česká republika, federmann@seznam.cz